Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Делик І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Делик І. С. 
Зарубіжний досвід дистанційного навчання студентів з особливими потребами [Електронний ресурс] / І. С. Делик, О. В. Діденко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2009. - № 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2009_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Делик І. С. 
Семантико-лексичні та граматичні особливості англійського мовленнєвого етикету [Електронний ресурс] / І. С. Делик // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2016. - Вип. 10(1). - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2016_10(1)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 594.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Делик І. 
Мовна культура як складова педагогічної культури викладача ВНЗ [Електронний ресурс] / І. Делик // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 58-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2016_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.95 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Петрушенко О. 
Особливості перекладу та вживання абревіатур в сучасній англійській мові [Електронний ресурс] / О. Петрушенко, І. Делик // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.182 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Делик І. С. 
Стимулювання інтересу студентів економічних спеціальностей до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / І. С. Делик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_6
Обгрунтовано доцільність звернення до мотиваційної сфери студентів через запровадження спеціальних методів задля стимулювання стійкого пізнавального інтересу до навчання іноземної мови. Наголошено на створенні диференційних та індивідуалізованих програм навчання. Виокремлено такі методи зовнішньої мотивації студентів: комунікативна атака; доведення до переконання; сугестія; метод долання перешкод; метод делегування; метод закріплення позитивного враження. Підкреслено, що увагу необхідно приділяти внутрішній мотивації у вивченні іноземної мови. Зауважено, що мотиваційний етап навчання іноземної мови має забезпечити не стільки зовнішню, скільки внутрішню процесуальну мотивацію кожному студенту через стимулювання пізнавального інтересу до навчання, упровадження методів, адекватних певним способам опрацювання навчального матеріалу.Обоснована целесообразность обращения к мотивационной сфере студентов через внедрение специальных методов для стимулирования стойкого познавательного интереса к обучению иностранного языка. Высказана необходимость создания дифференцированных и индивидуализированных программ обучения. Выделены такие методы внешней мотивации студентов: коммуникативная атака; доведение до убеждения; суггестия; метод преодоления трудностей; метод делегирования; метод закрепления позитивного впечатления. Подчеркнуто, что внимание необходимо уделять внутренней мотивации в обучении иностранного языка. Отмечено, что мотивационный этап иностранного языка должен обеспечить не столько внешнюю, сколько внутреннюю процессуальную мотивацию каждому студенту через стимулирование познавательного интереса к обучению, внедрение методов, адекватных определенным способам изучения учебного материала.Article proves the efficiency of appealing to students’ motivation through implementation of special methods for stimulating steady cognitive interest for studying a foreign language. The necessity of creating differentiated and personalized curriculums is expressed. The following ways of external student motivation are highlighted: communicative attack; bringing to conviction; suggestion; overcoming difficulties; delegating; anchoring positive experience. Serious attention should be paid to the internal motivation for studying a foreign language. It is concluded that the primary aim of linguo-didactic motivation is the creation of internal procedural motivation for each student through stimulating cognitive interest and implementing proper methods for certain ways of studying.
Попередній перегляд:   Завантажити - 684.3 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського